[LUGOS-BLA] Nakup racunalniske opreme v Sloveniji

Lego Andy me at andy.cx
Sun Apr 21 16:15:43 CEST 2002

Uh, sem kupil ze toliko stvari preko interneta da se mi ne da vec v
trgovino hodit, tako da tocno vem tole. Moje vprasanje je ce obstaja
kdo v Sloveniji ki pocne to. Tukaj v ZDA je en na vsakem vogalu.

Se pravi, jaz hocem narociti nekaj opreme pa ne morem priti iskati osebno.
A kdo ve za kaksno trgovino v Sloveniji kjer se da to narediti?

			Andy