[LUGOS-BLA] Nakup racunalniske opreme v Sloveniji

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Sun Apr 21 14:23:52 CEST 2002

> Hojla!
>
> Imam problem. Rad bi kupil racunalnisko opremo v Sloveniji iz Amerike.
> Torej, rad bi sel na eno stran in vtipkal mojo kreditno kartico pa
> postni naslov v Sloveniji. A obstaja kaj takega?
Pozdravljeni,
Pri nakupu izdelkov preko interneta vam svetujem, da uporabljate ponudnike, ki
podpirajo varen prenos podatkov SSL. Netscape communicator ima v levem spodnjem
kotu ključavnico, ki se  ob prehodu na taksno stran zapre! Ce se hočete prepričati kako
vaš brkljalnik deluje ob prehodu na SSl vam svetujem da greste na
http://www.neckermann.si/ in si izberete moznost ročni vnos podatkov.

LP,
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi( Shareware program's)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843