[LUGOS-BLA] SPAM

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Sun Sep 30 20:56:59 CEST 2001

Yo!

On Sun, 30 Sep 2001, j wrote:

> Moj predlog je bil da se uzakoni da se reklamna sporocila ustrezno
"opremijo"
> tako da bi jih lahko strezniki po zelji sprejeli ali zavrgli.
> Kdor bi za/v/iz Slovenija poslal reklamno sporocilo, ki ne bi bilo tako
> opremljeno, bi ga docakala kazen.
> Log prenosa bi bil pri administratorjih streznikov, ki so prejeli spam -
TAKO
> KOT DOSEDAJ !

Pa kje zivite ljudje? To je internet! Tukaj se lahko spam-a, nuke-a,
dos-a, kick-a, ban-a po mili volji in brez resnih posledic. Najprej mi
zrihtajte zakon, ki bo prepovedoval raznim firmam da mecejo svoje reklame
v moj fizicni kaslc za snail mail, potem se bomo pa naprej pogovarjali.

Itak se bo pa kaj premaknilo samo ce bo kaksen /bin/laden zafilal vse nase
kaslce s proteroristicnimi letaki in zaspamal vse postne streznike vecjih
svetovnih korporacij.

Tu si ne mores zmisljevat nekih pravil, ki bi veljala samo znotraj meja
nase ljube dezele, to je tako kot bi imela Slovenija svoj VPN in ti nebi
mogel iz njega.

lp,B