[LUGOS-BLA] SPAM

j j at aufbix.org
Sun Sep 30 18:26:55 CEST 2001

On Sunday 30 September 2001 08:56, polz wrote:

> Po tem, da teh logov zaenkrat ne shranjuje drzava.

Saj jih tudi kasneje ne bi.

A govorimo o isti temi ?

Moj predlog je bil da se uzakoni da se reklamna sporocila ustrezno "opremijo"
tako da bi jih lahko strezniki po zelji sprejeli ali zavrgli.
Kdor bi za/v/iz Slovenija poslal reklamno sporocilo, ki ne bi bilo tako
opremljeno, bi ga docakala kazen.
Log prenosa bi bil pri administratorjih streznikov, ki so prejeli spam - TAKO
KOT DOSEDAJ !

Kar bi te lahko bolj morilo je kako  lahko drzava da nekemu privatnemu
podjetju podatke o mojen nepravilno parkiranem avtu!

> Sedaj si predstavljaj, da kak paranoicni politik dobi moznost

polz.  uberparanoid si.

Ni sans da bi dal loge drzavi. Razen ce imajo nalog od sodisca.
Pa se takrat bi dobili podatke samo o tem in tem osebku, ne pa vseh.

--
BOFH excuse #12:

dry joints on cable plug