[LUGOS-BLA] Registrske tablice...

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Thu Oct 4 03:18:08 CEST 2001

On Wednesday 03 October 2001 15:13, Andraz Hvalica wrote:

> Gre tebi tudi na jetra, da stalno gledas imbecilne manevre voznikov, ki se
> ne pustijo motiti in jih policaji niti ne lovijo? Pac pa najdejo tebe ko
> peljes 20km/h prehitro :P

V bistvu prehitro vozim vecinoma na avtocestah... V naseljih ponavadi ne.
Omejitev 50km/h niti ni tako grozna zadeva ali pa 60km/h kjer je dovoljeno.
Problem je v tem, da marsikdo potrebuje tri kilometre, da doseze to hitrost...

> lepo v kaki patrulji policijski delat, za spremembo bi bili ustavljeni
> resni krsitelji :>
> Sploh ker oni R1200 zelo mamljivo delujejo ... tako dobis pa razmajan AK-47

Ah, moj odgovor na vse to bi bil nekaj v stilu.... Streljal sem z AK-47 in z
M16, M16 zgleda kot en kup lego kock in tako tudi deluje... Tak, najbolj
razmajani AK-47 ti pa pade v blatno luzo, pa cev se ti zabije v zemljo, ko
puzas in potem gres na tarce in podres vse ki stojijo... :)

David!