[LUGOS-BLA] Registrske tablice...

Andraz Hvalica andraz.hvalica at amis.net
Wed Oct 3 21:13:29 CEST 2001

On Wed, Oct 03, 2001 at 08:58:10PM -0400, David Klasinc wrote:

>  Ima kdo kaj izkusenj s priklopom, kamer na racunalnike? Recimo take kamere,
> ki bi bla sposobna na nekaj 100 metrov posneti registrsko tablico od
> avtomobila...

Gre tebi tudi na jetra, da stalno gledas imbecilne manevre voznikov, ki se
ne pustijo motiti in jih policaji niti ne lovijo? Pac pa najdejo tebe ko
peljes 20km/h prehitro :P

Bi bilo fajn, ... pravzaprav mi je zal, da se namesto vojske ne bi dalo lepo
v kaki patrulji policijski delat, za spremembo bi bili ustavljeni resni
krsitelji :>
Sploh ker oni R1200 zelo mamljivo delujejo ... tako dobis pa razmajan AK-47
:P

Shit happens . ..

--
Andraz Hvalica                      |   A hug is the perfect present:
andraz at amis.net                     |   easy to exchange.