[ LUGOS-BLA ] posiljanje datotek med pc-jem in amigo?

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Mon May 14 19:59:30 CEST 2001

On Mon, May 14, 2001 at 04:27:33PM +0200, Rok Krajnc wrote:

> ovire:
> amiga nima modema, za mrezno kartico se ni slisala (vsaj ne moja)
>
> jaz mislim da bi se nekako dalo to preko serial kabla ... sam nimam
> izkusenj, idej tudi ne.

Serial null modem kabel. Povezes amigo in pcja. Pozenes minicom v linuxu in
terminal program (nekaj s cimer so se vcasih povezovali na BBSe :)) v
minicomu sprozis zmodem upload, ce imas malo pametnejsi terminal program na
amigi, bo sam sprozil zmodem download.

> predvsem me zanima, kaksen protokol je tukaj v uporabi?
> a se da uporabit tcp/ip? na amigi imam nek ftp client ...
> pa ce bi lepo preko ftp serverja to pretocil ....

Ce usposobis PPP preko serijskega kabla, potem nebi smelo biti tezav.

David!