posiljanje datotek med pc-jem in amigo?

Rok Krajnc rok.krajnc at zaslon.com
Mon May 14 16:27:33 CEST 2001

mogoce to ni cisto pravi naslov za tale mejl ampak vseeno...

problem : kako spraviti nekaj datotek iz pc-ja na amigo?

ovire:
amiga nima modema, za mrezno kartico se ni slisala (vsaj ne moja)

jaz mislim da bi se nekako dalo to preko serial kabla ... sam nimam
izkusenj, idej tudi ne.

predvsem me zanima, kakšen protokol je tukaj v uporabi?
a se da uporabit tcp/ip? na amigi imam nek ftp client ...
pa ce bi lepo preko ftp serverja to pretocil ....

ce ima kdo izkusnje z serijskim prenosom na linuxu (zaradi mene je lahko to
tudi windows, beos, solaris ... karkoli)
naj mi prosim pomaga!

lp, rok

p.s.: se ena tezja: kako spravit fajle na commodore64 ali 128?
uspelo mi je ze nalozit linux (se pravi lunix) na mojga comodorcka ... sam
tcp/ip mi nikakor ne uspe instalirat ... kaj sele kaksen ftp client ....

kakrsnakoli ideja in pomoc je dobrodosla!