delovna nedelja

bostjan at japet.si bostjan at japet.si
Wed May 16 04:31:12 CEST 2001

>Najboljše so najbolj enostavne in najbolj banalne reči. Kot je naprimer
>nedeljska juhica! :]
Brez nje ni nič. NIČ. :)

>Seveda. Kdaj pa se dobimo, s čim bomo začeli? Pripelji tudi vso preostalo
>kramo, od LiFe8.
Tori je v enem emailu omenjal nedeljo 16:00. Ja pri meni je nekaj kokte,
zelenih piksen in nekaj malega hrane + juhica goveja. :)

>Nekje bi moral biti še paket Corel Linuc in Ximian Gnome majica. Morda je
>že na Ižanski.
O tem nimam pojma. Tori? Meni je bila dodeljena samo hrana. Očitno
delujem, kot lakotnik. :)
lp,
Boštjan Janežič

p.s.: Takole piše Tori 14-05-2001:
aja .. no en takšen delavni sestanek se bo zgodil to nedeljo 16:00 na
Ižanski 200, vsi zelo lepo vabljeni...  naredili bomo pregled
inventarja... da bomo vedeli s čim sploh operiramo... Pjače je nekaj še od
lifeja.. kokakola če se ne motim... hrano prineste sabo ...

vem da bodo spet razburjanja, ampak, nekatere stvar je treba fizično
uredit... recimo .. če si kdo želi videti tiste nexte v živo je vbljen

bostjan at japet.si