[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS-ORG ] clanarina

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Tue May 15 19:59:13 CEST 2001

	Hojla!

On Mon, 14 May 2001 bostjan at japet.si wrote:
> Ahh. Sem vedel, da je nekaj zelo preprostega zadaj. Mi pa tukaj
> kompliciramo in se gremo 'nevemkaj'. :))

Najboljše so najbolj enostavne in najbolj banalne reči. Kot je naprimer
nedeljska juhica! :]

> p.s.: V nedeljo je bojda delovni sestanek. Ali prinesem taborniško opremo,
> da skuhava juhico, Mikka? Tori bo pa kakšno govejo ( Na Golico ... )
> spustil skozi SB.

Seveda. Kdaj pa se dobimo, s čim bomo začeli? Pripelji tudi vso preostalo
kramo, od LiFe8.

Nekje bi moral biti še paket Corel Linuc in Ximian Gnome majica. Morda je
že na Ižanski.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -