[LUGOS-BLA ] Re: [LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-ORG ] Odstopna izjava

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Mon Mar 12 09:13:28 CET 2001

Yo!

From: jernej horvat <j at aufbix.org>

> KAJ pa naj bi promovirali ?
> LUGOS kot drustvo ali LUGOS kot "promoter/serviser" za prosto programsko
> opremo ali pa prosto programsko opremo ? Ali pa karkoli racunalniskega pa
da
> ni MS ?

Jaz sem za promocijo GNU/GPL, ker pa je to sirok pojem pa se osredotocimo na
Linux in vse kar je okoli in v njem pod GNU/GPL licenco. Ker okoli tega z
nase strani ni prakticno nic narejenega izuzemsi slovenizacije in
udejstvovanja na solski ravni, bo to toliko tezje. Strinjati se moras z
mano, da dokler imas v rokah samo orodje (Linux OS), je tezko nekoga
prepricat kako dober bo izdelek. No ceprav je to tezko, se jaz mislim vseeno
lotit tega in tezit, tezit (na lep nacin jasno:), dokler se ne bo zadeva
premaknila, mogoce se bom pa do takrat ze iztrosil in za mano bo prisel
nekdo drug, ki mu bo v veselje od tam naprej zadevo peljat.

> Ker se po svoje strinjam s tabo. pa tudi s polzem.

Nic ne recem, v marsicem se tudi jaz z Gasperjem strinjam, samo mu bo treba
zrihtat eno tako funkcijo v katiri se bo on dobro pocutil, hkrati se bomo pa
tudi vsi ostali dobro pocutili in ne bo noben in nic trpelo na ta racun.
Recimo on bi lahko zelo dobro vodil poletni tabor v podvodnem programiranju
ali kaj podobnega :) samo da ne bo kdo tega narobe razumel, vse kar napisem
mislim resno, edino primer je butast :) Polz pa itak ve za kaj gre :)

> Torej si za en "date" ? ;-)

Za pir al pa kokto sem vedno :)

lp,B