[LUGOS-ORG ] RE: [ LUGOS-ORG ] Odstopna izjava

jernej horvat j at aufbix.org
Mon Mar 12 02:37:46 CET 2001

On Sunday 11 March 2001 06:02, you wrote:

> Diskutirat o sprejemanja sklepov, kako zakaj, komu, cemu je brezpredmetno!

vem vem...odsel sem. se kesam.

> za? Ok vidm da je, zdej pejmo pa na en pir.". Sicer pa vi tam zadaj bi si
> glasovanje najraje zrihtali prek Palm-ov :)

Ne. Sem tudi proti glasovanju preko Interneta.

> velik!", je maksimalno 100, in ce jih od teh 100 na skupscino pride 40, se
> meni zdi to v redu, tebi pac ne.

> Saj sem lepo povedal, lovske druzine ali pa ce ti je ljubse gasilska
> drustva nic ne promovirajo. A mi kaj promoviramo? Ja to je vprasanje. Ali
> pa bolje, bomo v prihodnosti kaj promovirali?

KAJ pa naj bi promovirali ?
LUGOS kot drustvo ali LUGOS kot "promoter/serviser" za prosto programsko
opremo ali pa prosto programsko opremo ? Ali pa karkoli racunalniskega pa da
ni MS ?

> V glavnem jaz si zadevo tako predstavljam kot sem tam na licu mesta povedal
> (saj bi se kaj pa sem imel ze naslednji sestanek), za primerom lovske
> druzine (ki ti gre tako zelo v nos:) stojim, v bistvu stojim za vsako
> besedo ki jo recem. Zakaj mi pa nisi repliciral? A mi sploh kdo je?

Ker se po svoje strinjam s tabo. pa tudi s polzem.

> PS: Neko stvar nekomu povedat iz oci v oci zna bit velik problem, en mail
> napisat v zvezi s to stvarjo pa igraca.

Torej si za en "date" ? ;-)