[ LUGOS-BLA ] Kako biti na lugos-list

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Jun 25 09:43:48 CEST 2001

On Friday 22 June 2001 15:54, polz wrote:
> Z liste sem bil vrzen zato, ker je writeme.com baje v kurcu.
> Imam sicer account drugje, vendar ga bom uporabljal samo za lugos-liste.

Hja...writeme.com ocitno je v kurcu. Glej to:

Date: Fri, 22 Jun 2001 18:29:46 +0200 (CEST)
From: MAILER-DAEMON at lugos.si (Mail Delivery System)
Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
To: lugos-bla-owner at lugos.si

This is a MIME-encapsulated message.

--D05037CAC.993227386/fo.lugos.si

This is the pizza delivery program at host fo.lugos.si.

I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

For further assistance, please send mail to

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.

			The pizza delivery program

: host writeme-com.mr.outblaze.com[205.158.62.42] said:
    553 5.3.0 ... no such user

: host writeme-com.mr.outblaze.com[205.158.62.42] said: 553
    5.3.0 ... no such user

> Kako naj sedaj posiljam maile na lugos list, ne da bi moral v mail clientu
> vsakic posebej nastavljati From in Reply-to ?

V Muttu imas razne hooke, s katerimi se da to zelo enostavno nastavit. V
Kmailu lahko nastimas filter, ki ti glede na dolocen header (X-List naprimer
ali karkoli drugega) nastavi identity. Za exmh pa pojma nimam :-)

> Aja, pa zakaj morajo admini stalno, ama STALNO gledati queue in jokati, ce
> se nabere za par K mailov ? A je problem disk space ? Kaj drugega ? Ce ze
> gleda, koliko je mailov, a je admin prasec, ce pogleda tudi, kaj je v
> mailih ?

Ne stalno, vsake toliko casa pogledam koliko naslovov se bounca (ne gledam v
queue). 30% bouncov je za lugos-list prevec, se ne strinjas?

Ce se bo folk z @email.si se prijavljal, bom napisal filter, ki bo enostavno
zavracal vso posto z @email.si. Taki fiaskoti se zgodijo, ko hocejo revezi
ponudit brezplacen servis, pa nimajo za diske. Vecina @email.si accountov je
konstantno over quota, ali pa imajo na email.si pokvarjen MTA, ki to javlja.
V vsakem primeru to ni nekaj, s cimer bi se jaz obremenjeval ampak enostavno
"poskrbim" za take primere.

To, ce je admin prasec, ce pogleda, kaj je v mailu, ni stvar tega threada in
ne vem zakaj si to zvlekel zraven. Etika je pac nekaj, kar nekateri poznamo
in upostevamo, nekateri pac ne. Zavisi od primera do primera, zavedaj pa se,
da je zelo tezko biti pravicen, ko si na poziciji moci. Poglej le nase
politike. Oni se niti trudijo ne, jaz pa se.

Borut
b at aufbix.org