[ LUGOS-BLA ] Kako biti na lugos-list

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Sat Jun 23 00:20:51 CEST 2001

On Friday 22 June 2001 09:54, polz wrote:

> Aja, pa zakaj morajo admini stalno, ama STALNO gledati queue in jokati, ce
> se nabere za par K mailov ? A je problem disk space ? Kaj drugega ? Ce ze
> gleda, koliko je mailov, a je admin prasec, ce pogleda tudi, kaj je v
> mailih ?

Hm, tisti maili, ki so v queue in so namenjeni tebi, jih imajo ze VSI drugi,
ki so prijavljeni na liste... Tako da jih je ze mnogo vec kot pa le nek admin
prebralo. :)

Sicer pa, za to da se pogleda koliko je mailov v queue imajo MTA preprosta
orodja, qmail-qstat / qmail-qread pri qmailu, pa mailq pri nekaterih
drugih... Se ni treba povsem matrat. V cem tocno je problem sem pa ze prej
napisal, pa naj me kdo popravi ce se motim (kar sploh ni izkljuceno).

David!