[ LUGOS-BLA ] Kylix free za GPL razvoj

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Thu Jul 26 23:47:04 CEST 2001

> Jaz moram priznati, da mi KDE 2.1.1 se ni rekel segfaulta... Ja, Konqueror je
> ene parkrat to reku... ampak KMail pa se ne... Pa ga uporabljan na sihtu in
> tudi doma. Moram priznat, da sem blazno zadovoljen. Ceprav bi lahko imel malo
> bolj uporaben address book... :)

ce ze rantamo cez Kmail, bi mel jst _mnogo_ za povedat ... to z address bookom je sam eden od detajlov ... velik bolj me moti to, da se na PGP podpisanih mailih obesa, pa da za zajtrk papca mailboxe, pa da se mu nekaterih mailov ne da brisat, pa ... well, upam da bojo to kej zrihtal zdej v 2.2.

--

Pegasus