[ LUGOS-BLA ] Kylix free za GPL razvoj

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Fri Jul 27 05:50:23 CEST 2001

On Thursday 26 July 2001 23:38, David Klasinc wrote:

> Jaz moram priznati, da mi KDE 2.1.1 se ni rekel segfaulta... Ja, Konqueror
> je ene parkrat to reku... ampak KMail pa se ne... Pa ga uporabljan na sihtu
> in tudi doma. Moram priznat, da sem blazno zadovoljen. Ceprav bi lahko imel
> malo bolj uporaben address book... :)

Pa da ne bom cisto off topic...

Kylix Open Edition je po svoje malo razocaranje.... Vsaj SQL support bi lahko
pustili notri. Ce delas s _Server_ Developer verzijo, je to notri... Pa ne
pises SQL serverja ampak clienta... Skoda. :(

Ampak ce bo to dalo kak now bright and shinny app za Linux bo good... :)

David!