[ LUGOS-BLA ] Kylix free za GPL razvoj

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Thu Jul 26 13:43:29 CEST 2001

On Thu, Jul 26, 2001 at 12:11:21PM +0200, Borut Mrak wrote:
> To, s koliko knjiznicami je MUA zlinkan nic ne pove. Kaj pa ce ima tvoj
> mutt staticno zlinkanih se 15 drugih knjiznic? Kje je podpora za SSL,
> ce ni linkan s kaksno primerno knjiznico? So mogoce napisali svojo? Not
> good.
> Ne me razumet narobe: Nic nimam proti muttu, samo spravljat se na
> mailer, ker je pisan za KDE (kar s sabo prinese malo morje knjiznic),
> se mi pa ne zdi primerno pocetje. Jaz ga uporabljam in mi bolj ustreza
> kot mutt, ki sem ga uporabljal prej.

Ja, vem. Ne bom vec :) Ma, hotel sem samo povedat, da libGL v
bistvu ni nujno potreben za branje maila, prav tako je pa potencialno
tveganje v primeru da ima mail message malicious content, neprimerno
vecje, ce mailer zna poleg prikazovanja HTML tudi izvajati skriptne
jezike. Uporabniski vmesniki prevec prikrivajo, da bi resnicno lahko
bili uporabni.

Vcasih sem mislil, da bo s free software kaj drugace, pa je ocitno,
da ko knjiznice zrastejo nihce vec ne ve, kaj se dogaja. Zakaj bi
sicer MUA linkali z GL?

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer