[ LUGOS-BLA ] Kylix free za GPL razvoj

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Jul 26 12:11:21 CEST 2001

On Thursday 26 July 2001 09:58, Jure Koren wrote:
> Neprimerno funkcionalnejsi (za tiste ki funkcionalnost res
> potrebujejo) MUA:
>
> jure at ponder:~$ ldd /usr/local/bin/mutt
>         libncurses.so.5 => /lib/libncurses.so.5 (0x4001a000)
>         libc.so.6 => /lib/libc.so.6 (0x40057000)
>         /lib/ld-linux.so.2 => /lib/ld-linux.so.2 (0x40000000)

To, s koliko knjiznicami je MUA zlinkan nic ne pove. Kaj pa ce ima tvoj
mutt staticno zlinkanih se 15 drugih knjiznic? Kje je podpora za SSL,
ce ni linkan s kaksno primerno knjiznico? So mogoce napisali svojo? Not
good.

Ne me razumet narobe: Nic nimam proti muttu, samo spravljat se na
mailer, ker je pisan za KDE (kar s sabo prinese malo morje knjiznic),
se mi pa ne zdi primerno pocetje. Jaz ga uporabljam in mi bolj ustreza
kot mutt, ki sem ga uporabljal prej.

Borut
b at aufbix.org