[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

polz polz at writeme.com
Thu Dec 20 00:22:54 CET 2001

> vendar zame politika pomeni vse kar v ¾ivljenju poènem in lahko vpliva
> na nadaljni razvoj na¹e skupne usode na tem (zaenkrat ¹e vedno) zelenem
> planetu. Pa èe je ta vpliv ¹e tako minoren, je to zame politika.
Ja, ja, saj o tem sem govoril. Menim, da bi morala tehnika krojiti ljudi, ne obratno.
Ljudje namrec lahko danes prezivimo samo zato, ker nam laufa tehnika. Tisti, ki
zanjo skrbijo, bi morali vladati svetu.

Prav tako menim, da je bolje, da delas, kot da organiziras delo drugih.
Sem pac mnenja, da ce bodo ljudje dovolj delali, se bodo zadeve organizirale
same od sebe.

> Raèunalni¹tva sploh nimam posebno rad zaradi njega samega, sem sluèajno
> v njem precej dober in to s pridom izkori¹èam.
Skoda. Pa ce ze samo izkoriscas, bi lahko bolj in pogosteje.

> Torej, po moje, èe tisti mrtvi subscriberji ne ogro¾ajo delovanja
> serverja in liste v tej meri, da bi drugim ¹kodovali potem naj obstanejo
> in naj se z njimi matra ma¹inerija, za to jo pa mamo.
Jernej mi je 1x ze pojasnil, da zaradi teh mrtvih uporabnikov maili pridejo do
zivih tudi po pol ure kasneje.

> Osebno rast si predstavljam precej daleè od codanja, ki bi krepilo
> èloveka... :)
Ce ni codanja ali vsaj lopate, to ni dobro za cloveka.
Govorim iz lastnih izkusenj :P.