[LUGOS-BLA] kabel blues

Rok Papež rok.papez at kiss.uni-lj.si
Fri Dec 14 10:52:48 CET 2001

On Friday 14 December 2001 09:36, Miha Strohsack wrote:

> To je zelo dobra ideja. :) Ampak ko sem zdajle pogledal na Googlu za
> pinout nisem nasel nic pametnega. RJ45 ni problem, ampak na PCMCIA
> koncu pa ne najdem pinouta (sem nasel samo med kartico in PCjem).

Pri bratu se je dalo videti, ko si odprl kartico kateri pin je za kaj. Namrec
potrebni so samo 4-je kontakti, ki so zelo blizu konektorja in se nahajajo na
opazno vecjem chipu kot so ostali (transformator).

Detajli so pa tako kot vse ostale stvari v zivljenju tvoj problem O:-).

--
best regards,
Rok Papež.