[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Thu Apr 12 08:06:29 CEST 2001

On Wed, Apr 11, 2001 at 05:17:35PM +0200, Sim wrote:
> Ha se nisi videl kako lepo se zavrtijo napisi? Povsod nekaj
> miglje.. kaj bi si clovek lahko se vec zelel?

Da je preklemanski tekst pri miru ko ga bere?

> Ne ta del X-filov sem pa zgresil. Sta pa molder pa scully face v vsakem
> primeru. Drugace mam rajs dele kjer vesoljci kej uspicjo :)
> Hja zdej smo pa tam..  jaz sem vsaj tako fer da ne bom celemu Lugosu
> povedal kaj si ti delal v solski garderobi ;)

Naah, saj lahko, to je lugos-bla :) Ampak I've made my point, ane.

Saj ni bilo nic osebnega, ampak to pravzaprav niti ni tako za hec
misljeno. Si ti ze kdaj dekriptiral kaksen microsoftov DLL? V enem
je (Microsoft nikoli ni zanikal ker so se raje delali neumne, ce bi
rekli da to ni res bi bilo verjetno se lazje dokazat) koda ki vsake
toliko casa skenira FAT in vsake toliko casa microsoftu poslje list
executable datotek. Samo za informacijo, da vejo, kaksen software
potrebujes, da bodo zrihtal da ga bos kupil od njih.

Ni jim tezko skozi windows update onemogocit Corelovega softvera, vsaj
za toliko casa, da ti kupis Microsoft Can't Draw, ker ti je Corel Draw
nenadoma nehal delat. Aja, saj res. Samo se enkrat instaliras windows
in je :)

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer