[ LUGOS-BLA ] Re: [ LUGOS ] netscape 6 - 8859-2 - form output blues

Sim simon.a.zalar at kiss.uni-lj.si
Wed Apr 11 17:17:35 CEST 2001

Zivjo!

>Cemu? V straneh s flashem ali framesi ali novimi standardi
>ne vidim nikakrsne prednosti.

Ha se nisi videl kako lepo se zavrtijo napisi? Povsod nekaj
miglje.. kaj bi si clovek lahko se vec zelel?

>Namrec, jaz vem da si v solski garderobi metal pomarance ob steno,
>vem, da si enkrat smrdljive nogavice pustil v kopalnici za radiatorjem,
>vem prakticno vse o tebi. Zato, ker imas win98+IE. Stekas? Najbolje

*kreh* *kreh* za incident s pomarancami se opravicujem.. smrdljive
nogavice sem pa samo susil.

>Po drugi strani pa microsoft za svoje zle namene (crackanje SSL povezav
>z unix masin, ki jih na zalost ne ownajo, crackanje passwordov, crackanje
>vsega, kar jim preprecuje da so tvoj lastnik) uporablja tvoj procesor.

Ne ta del X-filov sem pa zgresil. Sta pa molder pa scully face v vsakem
primeru. Drugace mam rajs dele kjer vesoljci kej uspicjo :)

>Therefore si moj (in se od marsikoga drugega) osebni sovraznik. You spy
>on me. In niti ne ves.

Hja zdej smo pa tam..  jaz sem vsaj tako fer da ne bom celemu Lugosu
povedal kaj si ti delal v solski garderobi ;)

Sim