[TeX slo] Težave s številčenjem slik in tabel

Primoz PETERLIN primozz.peterlin na gmail.com
Pet Jun 12 11:41:51 CEST 2009

Jaz ne morem trditi, da sem začetnik, kljub temu pa tega ne znam
rešiti enostavneje, kot da slog report.cls prepišem v nov (recimo
myreport.cls) v isti imenik, kjer imaš besedilo, in v njem poiščem in
zamenjam vrstice

\newcounter{figure}[chapter]
\renewcommand \thefigure
     {\ifnum \c na chapter>\z@ \thechapter.\fi \@arabic\c na figure}

z naslednjima dvema vrsticama:

\newcounter{figure}
\renewcommand \thefigure{\@arabic\c na figure}

Potem seveda svoj dokument začneš z \documentclass{myreport}, ne
\documentclass{report}.

Lep pozdrav, Primož