[TeX slo] Zadnja vrstica v tabeli (na vsaki strani)

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists na gmail.com
Pon Jan 12 17:57:43 CET 2009

2009/1/10 Saša Friedrich <frido na smocl.com>:
> V ConTeXt-u uporabljam "natural tables". Zanima me, če ubstaja kakšen
> način, da bi dodal črto cpodaj v zadnji vrstici na VSAKI STRANI!
>
> \setupTABLE[r][last][bottomframe=on]
> S tem ukazom dodam črto samo na zadnji vrstici celotne tabele, jaz pa
> bi črto potreboval na vsaki strani.

Zivijo Sasa,

Moja prva ideja je bila, da bi lahko definiral \bTABLEfoot ...
\eTABLEfoot in naredil celico debeline nic z debelo crto, vendar
footer ne deluje tako kot header - najbrz zato, ker Hans nikoli ni
potreboval takih tabel :)

Najbrz je pomanjkljivost v makrih, zato vprasanje preusmerjam na
glavno listo za Hansa ali Wolfganga.

Mojca

Dodatne informacije o seznamu TeX-list