[ LUGOS ] ETHERNET

Branko F. Gracner branko na edico.si
Tor Jan 1 00:08:57 CET 2019

On Fri, 15 Jan 1999, David Delibasic wrote:

> Pozdrav!!!
>
> Imam mrezo z priblizno 20 masinami.....pa me zanima, kaki bi konfigurirral
> Linux masino...da bi mi nasla mrezno kartivo (Compex NE 2000

tako, da skompajlas kernel s podoporo za mrezne kartice ne2000

> Compatible)...pol pa kak bi lahko nastavil da bi lahko prisel do fajlov
> drugih masin ki laufajo vinse 98....pa da bi lahko preho serverja ... ki

a preko netbiosa do shar na win98 ? preprosto. nalozi smbfs, pa si bos
lahko kar mountal njihove imenike ali diske v skupni rabi nekam pod imenik
/.
sicer pa je dost ze smbclient, ce rabis, samo obcasen dostop to teh
zadev...

> laufa na NT-yih prisel do neta.... (laufa WINGATE).......

popolnoma enako, kot winxx masine

torej, nastavis gateway na mrezni od linux masine na ip od winnt
serverja...

sicer pa wingate suxx !!! in to big time. naredi za router linux masino,
ki routa s pomocjo ipfwadm !!! se obnese veliiiko bolje, pa se bolj
stabilno je.

Lep pozdrav, Branko

Branko na edico.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist