[ LUGOS ] java

Matej Spiller Matej.Spiller na guest.arnes.si
Ned Dec 26 15:13:23 CET 2004

> Lep pozdrav, zanima me, kaj moram urediti, da bom lahko na apacheju laufal
> *.class, to se pravi ze skonpajlane java programe.

Pravzaprav nicesar. Koncni uporabnik mora biti le sposoben, da pretoci te
class
fajle, se pravi downloada, kar pomeni da moras sam ta prave privilegije dat
tem
fajlom v web diru, (iste kot jih das html fajlom). V html fajl pa napises
ustrezno kodo za
ta class. Ala <APPET NAME=xx.class WIDTH=200 HEIGHT= 200></APPLET>,
met to pa dodas se potebne parametre, kot <PARAM NAME=xxx VALUE=yyy>.
(na pamet govorim).

LP, Matej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist