[ LUGOS ] problemi z ppp

tementu na interblod.com tementu na interblod.com
Ned Dec 26 15:13:23 CET 2004

Lep pozdrav

Uporabljam RH 5.2 z jedrom 2.0.36. V osnovnem jedru TCP/IP protokol ni vključen (vsaj pppd pravi tako). Ko sem zagnal pppd skripto mi je pppd javil da ppp modul ni naložen oz. jedro nima vključenega ppp-ja. Nato sem prevedel jedro in vključil ppp, ampak mi je pppd zopet javil enako. Nato sem še enkrat prevedel jedro in vključil ppp kot modul, vendar ni nič boljše. V RH 5.1 nisem imel problemov z povezovanjem na internet, sedaj pa se niti povezati ne morem. Če ima kdo kakšno idejo glede tega naj mi prosim javi. Oziroma kako bi lahko dobil nazaj orginalno jedro iz RH 5.1.

P.S. Ali je komu uspelo zrihtati iglični tiskalnik (OKI Microline 380 za tiskanje ps datotek, oz. kje bi lahko našel navodila za to)?

Uroš

Dodatne informacije o seznamu Starilist