[ LUGOS ] Uporaba pisav TTF v XFree86 4.0.3

Igor Kolar Ike na email.si
Pon Maj 28 09:10:48 CEST 2001

Hi,

Grega Fajdiga wrote:

> Pozdrav!
> V X-ih imam zelo grde pisave. Se da na kaksen nacin uporabiti pisave iz win98?

Tipi z computerchannel.de (glej spodaj) pravijo, da gre; in sicer takole:

- downloadaj program xfstt:
http://metalab.unc.edu/pub/Linux/X11/fonts/xfstt-1.1.tar.gz
- loginaj se kot root
- odpakiraj datoteko, inštaliraj

# tar xvfz xfstt-1.1.tar.gz
# cd xfstt
(morda bo kaka druga mapa)

# make
# make install

- Fonti so zdaj instalirani v /usr/ttfonts. Moraš jih še prijaviti sistemu in
zagnati novi font server:

# xfstt-sync
# xfstt &

- Se malo dela z /etc/X11/XF86Config. Med listo fontov (predel Fontpath) dodaj
vrstico (poskusi na zacetek, da bodo to primarni fonti):

Fontpath "unix/:7100"

- Ponovno zazeni X-e, in to je to. Ce uporabljas KDE, si bos verjetno moral
tipografije se izbrati pod KDE control centre.

Osebno procedure nisem poskusil, tako da ne vem, ce deluje. Pisi, da bomo videli..

-ike

Links:
Google search: http://www.google.com/search?q=windows+fonts+linux
Ta navodila: