[ LUGOS ] RH 7.1 in prevajanje jedra

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Pet Maj 4 22:10:08 CEST 2001

On Fri, May 04, 2001 at 11:29:30AM +0200, Leon KUKOVEC wrote:
> popraviti /usr/include/linux in /usr/include/asm. Meni je kernel lepo uspelo
> prevest z gcc-2.96 in box dela tako kot je treba - BREZ kgcc-ja. Bolj ali
> manj verjetno je to, da je prislo do konfiguracijske napake pri samem
> konfiguriranju kernela in modulov ( verjetno kak dependency ) ali pa samo
> /usr/include/linux in /usr/include/asm problem - ce bi pripel vsaj
> nekaj vrstic ki mu jih je compiler javil bi se lahko boljse pogovarjali o tem.
> Ne recem da je RH boljsi od cesarkoli drugega ampak se vedno se mi zdi da folk
> [...]

Pravzaprav v dokumentaciji kernela in 2.96 gcc jasno pise, da je zelo zelo
mocno odsvetovano kernel prevajat z unstable (2.96 series) compilerji. Ne,
resno, ce to ze pocnes, moras vsaj vkljucit tako kernel debug kot najbrz
tudi debugging gccja samega. Pise tudi "this could result in a serioius data
corruption or loss" ali nekaj takega. Skratka, don't do it. Ce redhat
default forsira 2.96 gcc, fine, ampak to ni razlog, da si ne bi prebral
dokumentacije.

Za vse, ki se spravljate prevajat kernel pod redhati 7 in visje, dobite si
gcc 2.95 ali se rajsi egcs 1.1 series (redhat mu pravi kgcc), in delajte s
tistim. In se enkrat si preberite vso dokumentacijo.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist