[ LUGOS ] vprasanje (fwd)

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Pet Maj 4 21:59:04 CEST 2001

	Hojla!

Ima morda kdo kakšne izkušnje, kako se spopasti s takimi težavami?
Je krivo rezanje particij s FIPS-om?
Vsak namig dobrodošel, situacije pa še nisem videl na lastne oči, tako da
ne vem, kaj je že probal in česa še ne... Win98 deluje brez problemov.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

---------- Forwarded message ----------
Date: Fri, 27 Apr 2001 12:59:44 +0200 (CEST)
From: Tomaz Prosen <prosen na dioniz.fiz.uni-lj.si>
To: miha.tomsic na guest.arnes.si
Subject: vprasanje

Zivjo, Miha:

Mogoce ti lahko na kratko razlozim problem.
Vceraj sem na svojem notebooku doma instaliral linux (redhad 7.1).
Ker imam na disku (skupaj 4GB) ze windows 98, sem najprej
disk defragmentiral, potem sem s programom "fips" win95/fat32
particijo razddelil na dva pribl. enaka dela in drugi del
porabil za linux. Pri instalaciji linuxa sem definiral sledece
particije

/ : linux native ~1500 MB
/boot : linux native 36 MB
/home : linux native ~530 MB
<swap> : linux swap 132 MB

Vse lepo in prav, instalacija je sla gladko skozi,
nalozil se mi je program lilo (ali nekaj takega, ki me
v zacetki vprasa ali zelim linux ali dos/windows boot,
ampak pri linux bootu se ZATAKNE:

zatakne se, ko pise nekaj takegga:

...bla bla...
Partition Check:
  hda:

potem pa racunalnik zmrzne (vsaj cca 20 minut se nic ne zgodi).
Isto se zgodi ce poiskusim bootati s pomocjo booot-floppy-ja.

Morda ti moram se povedati, da sem instaliral ze dvakrat
(ker sem mislil, da je slo pri prvi instalaciji morda kaj narobe
in sem poizkusil se enkrat). Prvic sem tudi v zacetku izbral root
particijo le 1200 MB, program za instalacijo pa se mi je pritozil, ces da
mu zmanjka prostora na root parriciji ceprav naj bi potreboval le
1067 MB (?), potem pa je javil, da je neki bug (!), nakar sem instalacijo
ponovil z 1500MB root particije.

Morda imas kake izkusnje s cim podobnim, ali morda sumis kje bi
bila lahko tezava? Morda najbolje, ce te lahko poklicem.
Hvala ze vnaprej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist