[ LUGOS ] Knjiga Linux z namizjem KDE

Ziga Dolhar ziga.dolhar na amis.net
Sre Maj 23 23:41:14 CEST 2001

Žal sem sam popolni novinec, imigrant iz okolja Windows. Ne zanimajo me
strežniki, neki večuporabniški sistemi niti, programiranje v C++ pa je še
"tako" daleč.

Sam ne preferiram kakršnekoli (prekomerne) strokovnosti. Vse, kar v svoji
migraciji na okolje Linux želim, je neboleč in relativno preprost postopek.
Ne bo me konec, če bom vsake toliko časa moral ponovno namestiti printer, se
"igrati" z rc.configom, YaSTom.

Me pa hudičevo briga, če se mi bo po inštalaciji prikazalo tekstno sporočilo
z napako na X strežniku. Ali pa nekaj z diskom. Ali pa morda da grafična
kartica ni pravilno. ©e huje pa je, če o tem v knjigi piše bore malo oz. nič.
Jej jej jej.

Ne. Sem začetnik.

p.s.: se ti tdi "Namestimo Linux" naslov, namenjen publiki, ki ni začetniška?
Težko verjamem, da bo nekdo, recimo Andraž Tori (se opravičujem, sem zgolj
potreboval ime nekoga za katerega vem, da Linux "pozna") nameščal Linux na
nov stroj z uporabo te bukve... Če ciljna publika nis(m)o začetniki, kdo
potem je?

p.p.s.: vseeno mislim, da je "Linux z namizjem KDE" ena boljših slovenskih
knjig o prvih korakih v Linuxu.

--
Kind regards, Ziga Dolhar

Dodatne informacije o seznamu Starilist