[ LUGOS ] Kabelska

Bostjan Muller neonatus na neonatus.net
Čet Maj 17 19:21:41 CEST 2001

* On 17-05-01 at 16:34 Zelezen E. Egon - S59G (egon na homemade.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Hoj ...
> Malo bi rad zmucil sive celice, kateri imaste iskusnje z kabelskim
> internetom !
> Zanima me naslednje stvari :
>
> Kako je kaj kabelski internet zasciten.
> Kake so njene hitrosti?
> Kaki modemi so potrebni ? Za Nemo modem sem slisal , pa hitrost ?
> Ima kdo postavljen link po kabelskem sistemu kje ?
>
> Menda ni prevec vprasanj, hvala za vsak info.
>
> Lp Egon

+----and here the quote ends----+
Ne razumem kako mislis zasciten? Malo natancneje definiraj.. sam net ni nic
zasciten, tako kot ni zasciten ppp dostop preko modema, ce hoces imeti zaprte
porte jih moras pozapreti sam...

Hitrosti variirajo od ponudnika do ponudnika, da se jih tudi povecati (za
primerno placilo seveda) sam sem na SISTEL-ovem omrezju (sedaj pod Telemachom)
in imam realen prenos max 64.4kB/s download in 16kb/s upload.

Modem ti v velki vecini da v zakup/proda ponudnik kabelskega interneta in sam
ne moras dosti vplivati na model/firmo....

Link na kabelskemu sistemu... ne razumem kaj mislis pod link? Morda streznik?
To ima precej uporabnikov....

Upam, da sem vsaj do neke mere odgovoril na tvoja vprasanja.

LP

Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na neonatus.net, http://neonatus.net/~neonatus
For my PGP key finger: neonatus na neonatus.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644
    Celular: +386(0)41243189, Powered by Debian GNU/LiNUX , Student of VFUL
                  Weird enough for government work.

Dodatne informacije o seznamu Starilist