[ LUGOS ] shell: kako razdeliti besede v vrstici

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Maj 4 14:38:54 CEST 2001

On Friday 04 May 2001 14:30, Rok Krulec wrote:
> 14:23:03  all    3    1     0    96     484    1    110  0.13  0.08  0.08
>
> in iz nje bi rad dubu 7 besedo, ki nime istega byte offseta, presledki pa
> niso TAB. A gre to s cut ? Pomoje ne. sed guruji, kaj pa sed ? Pa awk ?
> perl odpade :)

Aja, neumnost sem napisal...pozabil sem, da je med "besedami" lahko vec kot
en space:

echo "bla bla bla bla bla   bla   bla" | sed -e 's/\s+/ /g' | awk '{ print
$7}'

bi moral delat, ce v sed-u \s pomeni whitespace. Ta stvar najprej ves
whitespace nadomesti z enim presledkom, nato pa vrstico na teh presledkih
razreze in izpise 7. del.

Kot perlovec mi sintaksa sed-a ni najbolj domaca, mozno pa je, da tudi awk
podpira kaksno podobno "krcenje" presledkov.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Anxiety, n.: The first time you can't do it a second time.

Dodatne informacije o seznamu Starilist