[ LUGOS ] Knjiga Linux z namizjem KDE

Iztok Saje iztok.saje na mobitel.si
Čet Maj 24 11:02:52 CEST 2001

Linux z namizjem KDE je zelo dobra knjiga.
Tudi lepo pisana, tako da jo je veselje vzeti v roko.
Avtorji so vlozili veliko vec truda, kot je pri "nahitro zasluziti cekine" knjigah obicajno.

Po spominu citiram "to ni knjiga za racunalnisko razdevicenje".

Seveda na enem mestu nihce ne zna napisati vsega, kar mora vedeti zacetnik
in kar pride prav ekspertu - je pa za zacetnika zelo prirocna, ker
lahko vidi, kaj vse se da narediti, ugotovi, na kak nacin razmisljajo
avtorji oziroma kaj so glavni "haklci". Meni je dostikrat zelo pomembno,
da vem, da se nekaj da. Potem ze poiscem kako ...
Zacetnik mora vedeti, kaj se da, videti primer, kako se brska in uci ter
se reci lotiti.

Zato mi pride prav, da pokukam, kako kaj s stvarmi, ki jih ne uporabljam vsak dan.

In se en razlog je: kako pogosto tulimo, da ni slovenskih knjig. Ko pa nekdo
vlozi ogromno truda v knjigo in jo izda, je ne kupimo. Kupovanje knjig je tudi
sporocilo zalozniku: ta knjiga je potrebna, taksne knjige izdajajte.
Bralci teh vrstic, ki knjige niso kupili, sporocajo vsemu svetu, da knjige
v slovenscini niso potrebne. Malce morbidno je za avtorja, ki ugotovi, da je
knjigo pisal dlje, kot so jo pa vsi bralci skupaj brali...

Jaz imam dve: citata nisem mogel prepisati, ker sta posojeni bodocim Linuxasem.
Tudi to je promocija Linuxa !

LP

Iztok

Dodatne informacije o seznamu Starilist