[ LUGOS ] XFS

Jurij Rescic jure na gemini.ntftex.uni-lj.si
Sre Maj 16 21:58:03 CEST 2001

On Wed, 16 May 2001, Branko F. Gračner wrote:
> http://linux-xfs.sgi.com/projects/xfs/xfsroot.html

> who knows :>

V SGIjevem interesu slednje najbrž da je, če so ga že dali
pod opensource.

Medtem sem en PC opremil z XFS.  Zadeva je občutno hitrejša!
Edino pri prevajanju kernela (zaradi Athlon platforme) se je nekaj
pritoževal nad sambo (smbfs) ter nls 850.  Na testirani mašini
ne ne eno ne drugo ne zanima, tako da sem oboje mirno preskočil.

Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist