[ LUGOS ] remote access

Andraz Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Čet Maj 10 11:17:49 CEST 2001

Na 10 May 2001 10:21:09 +0200, je Darko Koruga zapisal:

> Si poskusil z VNC z low bandwidth compression ? Mislim da bi
> moralo pohitriti zadevo.

Probal sem tightVNC ... stvar je pri 800x600x8bpp na spodnji meji
cesarkoli uporabnega...

vprasanje je ali obstajajo se kaksne boljse resitve...
PCAnywhere ima problem da nima klienta za linux, kar bi si jaz res srcno
zelel...
torej a obstaja kak bolj 'aware' VNC, ki bi delal z higher level
podatki...
Procesorski cas ki se porabi na gostiteljski masini ni problematicen,
edini problematicen je link...

recimo kak program, ki bi znal MS windows 'inteligentno prevesti' v Xe?

Lep Pozdrav
Andraž Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist