[ LUGOS ] RH 7.1 in prevajanje jedra

Primož Hrvatin primozh na email.si
Pet Maj 4 13:09:40 CEST 2001

Leon KUKOVEC wrote:
> je treba da so kernel-headerji instalirani ampak je pac treba rocno (old skool)
> popraviti /usr/include/linux in /usr/include/asm. Meni je kernel lepo uspelo
> prevest z gcc-2.96 in box dela tako kot je treba - BREZ kgcc-ja. Bolj ali
> manj verjetno je to, da je prislo do konfiguracijske napake pri samem
> konfiguriranju kernela in modulov ( verjetno kak dependency ) ali pa samo
> /usr/include/linux in /usr/include/asm problem

Ja, kernel-headers so instalirani, v dmesg pa sem opazil, da je tudi ze
prevedeni kernel na cdju preveden z gcc 2.96. No, zaenkrat mi je ratalo
prevest z gcc 2.91, ko sem se enkrat na novo prevajal od zacetka. Bom
preveril se simbolicne linke, ki si jih navedel. Cudi me, pa da niso ze
v distribuciji pravilno nastavljeni.

Hvala za odgovore!

Primoz

Dodatne informacije o seznamu Starilist