[ LUGOS ] ftp in portfw

Marko Ebert saruman na earthdome.com
Sre Maj 9 23:50:59 CEST 2001

Zivjo!

FTPjanje v aktivnem nacinu (z uporabo RETR) je preko masqeradinga mozen
samo ce imas poseben modul, ker zadeva poteka tako, da ko hoces ti kaj
prenesti s serverja na PC, server odpre en XY port in poslje tvojemu FTP
programcku stevilko porta ki jo je odpru... ker seveda porta nimas
portfw-janega se tvoja masina ne more povezati na ta novo odprti
serverjev port... najlazje zdravilo je uporabljanje pasivnega nacina
(komanda PASV), ki jo podpira vecina pametnih ftp programckov...

/M

Igor linux wrote:

> Lp,
>
> imam firewall in portfw na tej masini
> telnet gre lepo skozi, rad bi se spravil ftp
> na drugo masino, odprl sem port ftp in ftp-data
>
> ipmasqadm portfw -a -P tcp -L ip_server ftp -R ip_notranja_masina ftp
>
> a moram se kaj drugega odpreti, kateri drugi port
>
> inetd.conf imam ok, prav tako hosts.allow
> na lokalni masini se normlano ftp-jam
> preko ip_server pa mi javi timeout
>
> hvala za pomoc
>
>   Igor