[ LUGOS ] Samba & NT & w2k

Damir Dezeljin Programing na nib.si
Sre Maj 30 11:58:29 CEST 2001

Dela brez problemov - edino kar se mi je zgodilo je to da se mi ni
profil iz Win2k prav shranil na server in vsakic ko si naredil logout je
Win2k nekaj jokal da ne more dostopat do dolocenega direktorija, ker pa
nisem nasel kako izkljucit roaming profiles v Win2k (kaj znas ti?), sem
poiskal problem - skratka samba2.2.0alpha3 je od windowsov dobila da je
direktorij s presledkom (npr. "Start menu") datoteka, ker pa sem tako
nastavil share da je bil create mode = 660, nisem imel +x na direktoriju
... no resil sem da sem dal create mode =770, directory mode=770 ...
zdaj dela super.

Drug problemcek na katerega sem naletel, nisem pa ga sel resevat pa je
ta da racunalniki katere ugasnem, so se vedno vidni v domeni (pac ker
samba je ene vrste wins, ko je PDC) - no ce kdo ve resitev na ta
problem, bi prosil za kak napotek.

Lp,
Dezo

Dodatne informacije o seznamu Starilist