[ LUGOS ] Cyrus in nasi znaki

Jernej Porenta nejc.porenta na kss-loka.si
Pet Maj 4 08:49:12 CEST 2001

Pozdrav!

Na debianu (potato 2.2r2-alpha; 2.2.19) sem postavu CyrusIMAP iz .deb
paketka in sedaj imam problem z Windows clienti.

Ko v Outlook Expressu nastavis IMAP ti on avtomatsko skreira dva mailboxa
(Osnutki in Poslana sporočila) in sedaj tukaj nastane problem. Ko potem
poskusam iz Outlooka poslat mail mi noče shrant v Poslana sporočila (mi
javlja nek čudn error), pa čeprav so pravice na temu mailboxu "anyone
lrswipda".  Po vsej verjetnosti je to zaradi nasih sumnikov. Torej kaj mi je
narediti, da bodo lahko userji iz Outlooka shranjevali svojo odposlano pošto
na IMAP server. (razen tega, da jim recem, naj si nastimajo sent-mail
lokalno ampak s tem izgubim celotno foro IMAPa)

Drugo vprasanje ki ga pa imam je pa povezano z temi mailboxi in dodatnimi
mail+mailbox@ maili. Postfix sem ze preprical, da mi sprejme tak email,
vendar pa mi cyrus ne razporedi le teh po mailboxi, temvec pusti mail v
INBOXu, pa ceprav ima mailbox pravico "p". Kako to uspesno realiziram brez
recompilanja celotnega cyrusa :)))

Hvala

LP Nejc

Dodatne informacije o seznamu Starilist