[ LUGOS ] Samba & NT & w2k

Andrej Mršek andrej.mrsek na amis.net
Sre Maj 30 07:37:11 CEST 2001

Zdravo !

Glede na to, da laufas Sambo v nacinu SHARE (security=SHARE), ti predlagam, da
preklopis v kasen drug naprednejsi nacin.
Preberi si recimo:
  http://samba.linuxbe.org/en/samba/clients.html
pa ti bo verjetno malo bolj jasno, kje je problem. Vsekakor pa ti predlagam vsaj
nacin USER.
Potem pa je se vprasanje vloge tvojega Samba streznika, ali je to samo eden
izmed datotecnih streznikov ali je to primarni datotecni streznik (Sambo 2.2 se
da nastavit, da deluje kot pravi PDC).
Vzami v roke kaksno knjigo ali pa on-line dokumentacijo pa poglej kako se zadeva
nastavi.
Recimo:
  http://samba.linuxbe.org/en/index.html
  http://sunsite.dk/samba/oreilly/using_samba/

P.S. Mreza (fizicno ozicenje) ne more povzrocati problemov, ce lahko beres iz
virov, ki so namenjeni vsem.

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist