[ LUGOS ] Qmail in bash

Jernej Porenta nejc.porenta na kss-loka.si
Pon Maj 14 13:45:44 CEST 2001

Zdravo!

Imam en problem povezan z Qmailom in BASHom. Qmail ima eno opcijo zelo
podobno .forward filom s tem, da .forward file nadomestimo z .qmail filom.
Potem ko mail dobis, qmail pogleda ali file obstaja in se ravna po njegovih
navodilih.

Torej imam en klasicen .qmail file:
| /usr/local/bin/mail2sms -c /home/nejc/mail2sms.conf

Torej ko bom dobil mail se mi bo zgodilo to, da se bo pognal mail2sms
program in bo ta program vzel dolocen config file (to namrec naredi -c
switch). Mail bo poslan temu programu na STDIN. Vendar ko jaz mail dobim se
pozene samo (samo!) mail2sms, brez kakrsnih koli switchev naprej od tega.

Sel sem torej brat vse qmailove manual page in nasel samo to, da se komanda
pozene tako kot bi naredil
"sh -c /usr/local/bin/mail2sms -c /home/nejc/mail2sms",
vendar tako se ne upostevajo switchi, ki so naprej. Torej zanima me kako
prepricat qmail oziroma bash (sh kaze na bash), da bo uposteval se kaksen
switch naprej od ukaza?

Hvala za vase odgovore.

Nejc

Dodatne informacije o seznamu Starilist