[ LUGOS ] problemi s postfixom

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Maj 8 18:10:34 CEST 2001

On Sunday 06 May 2001 13:44, Branko F. Gra?ner wrote:
> pozdravljeni
>
> nikakor ne morem pripraviti postfixa do tega, da bi mi poslal pošto na
> druge SMTP serverje. lokalen delivery dela ok, na druge pa pravi, da se ne
> more priklopiti. sistem je slack 7.1 kernel 2.4.3, upgradani binutilsi,
> prevedeno z gcc-2.95.3. qmail na isti mašini dela brez problema.
>
> izpis  iz logov:
>
> May  6 13:45:38 frost postfix/smtp[3440]: connect to
> xxx.xxx.si[xxx.xxx.xxx.xxx]: Connection timed out (port 25)

To nekako ne bo dovolj...Postfix ni primerek softvera, ki bi ga pogosto
pestile take tezave.

Predlagam da dodas tole v main.cf:

debug_peer_level = 5
debug_peer_list = smtp.drugje.si

in potem brskas po logih, ki bojo bistveno bolj uporabni.

> port 25 na ipju xxx.xxx.xxx.xxx je dosegljiv, saj se lahko gor telnetam in
> pošljem pošto na roke... to javi pri vseh smtpdjih, na katere hočem poslati
> pošto...
>
> kje ga lomim?

Po mojem imas probleme s chrootingom. Spremeni master.cf tako, da ne bo noben
proces v chroot-u in poskusi ponovno. Ce bo sedaj delalo, ves kje iskat. Jaz
bi rekel, da si nekaj zasustral pri instalaciji in se ti dolocene stvari ne
skopirajo v chroot.

Se ena moznost je, da imas kaksen paranoicno popatchan kernel, ki nekaterim
userjem ne dovoli IP povezav? Zdi se mi, da tu ze mlatim prazno slamo... ;-]

Borut
borut.mrak na ijs.si
Draft beer, not people

Dodatne informacije o seznamu Starilist