[ LUGOS ] shell: kako razdeliti besede v vrstici

Ziga Dolhar ziga.dolhar na amis.net
Tor Maj 8 10:00:02 CEST 2001

> Ho?e? re?t da si pred 2 tednoma instaliral linux? :)

- Jep. In ga uporabljam ze za skoraj vse, razen iger :-))))))))))

> pohvalno pohvalno .)

- Vem :-) Danke

> Heh, da dru?tvo dela rabi tak?ne in druga?ne ljudi, tehni?na strokovnost
> ni vedno pogoj.
> Saj si se oglasil ?e zdaj, sploh ni krize... ?e si ?eli? pomagat je
> dovolj prilo?nosti, samo povedat mora? ?esa si sposoben :)

Sem skoraj 18-leten svohten mulc iz Trzica [raj me ne vprasat po "indeksu"
teza/velikost...]. Hmm... dve leti pa pol sem v svojem frej cajtu prodajal in
servisiral masine
z Windowvsi (hehehe) v eni vecjih podjetij, v tem casu naredil 3 Brainbenche
[transcrirpt: 1053468], ukvarjam se s spletnim oblikovanjem, koncujem 3.
letnik
ekonomske sole v Radovljici. Ne kadim, ne pijem, ne razbijam ulicnih svetilk,
velikih monitorjev pa niti pod razno :]. Ce je karkoli, kar bi lahko pomagal,
mi prosim povej. Sam se nisem niti clan Lugosa [zakaj? - ker je treba
prijavnico oddati na posti... jo je mozno po emailu poslat?], tako da so mi
njega dejavnosti precej neznane. Trenutno pomoc bolj potrebujem, je pa res,
da sem ze nekajkrat [nekaj malega... priblizno 5x] poskusil pomagat na SLE
listi.

> Kje si pa to staknu ? :))

- jah, sem na SuSE Listi [SLE] opazil, da ima vsak podpis, ponavad kar
domi?ljijske... pa si nisem mogel spomnit bolj?ega od dolaj lezecega... Zal :]

lp, Ziga
p.s.: ce sem tale mail poslal dvakrat, se opravicujem
--
Kind regards, Ziga Dolhar
libmoney.so.5 is needed by VMWare
in order to run MSOfficeXP