[ LUGOS ] S5SCC/DMA

Metod S56WMN espy na email.si
Tor Maj 8 00:23:48 CEST 2001

Jure Krasovic wrote:

> Zivijo!
>
> Ker vem da kar precej radioamaterjev bere to listo me zanima, ce kdo
> slucajno uporablja S5SCC/DMA kartico pod jedrom 2.4. Nikakor mi je ne
> uspe skonfigurirati pravilno in bi rabil malo pomoci.
>
> Lep pozdrav!
>
>                 Jure

Zivjo
Ce ti je kartico ratalo vsposobiti v 2.2.x kernelu potem tudi tukaj ne
bos imel vecjih problemov.
Ce ti kartica trenutno dela na 2.2.x sistemu potem, ko prevajas kernel
vklopi podporo za ax25 protokol
in dmascc kartico. Oboje vklopi kot modul.
Po standardnem postopku prevedes in namestis kernel.
In ko se ti sistem postavi na noge. Se ...

Napisese
modprobe ax25
modprobe dmascc io=0x300
Oz addresa katero imas nastavljeno na kartici z jumperji...

73 s56wmn

Lep Pozdrav
Metod Novak

Dodatne informacije o seznamu Starilist