[ LUGOS ] HTML editor

Andraz Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Sob Maj 5 14:05:13 CEST 2001

Na 05 May 2001 13:37:43 +0200, je Igor Kolar zapisal:
> Hi,
>
> Mi lahko kdo priporoĆØi kak WYSIWYG vizualni urejevalnik HTML za
> GNU/Linux? Kaj podobnega Macromediinemu DreamWeaverju mogoĆØe ali
> NetObjects Fusionu mogoĆØe?

hmm pomoje boŔ Ŕe najbljižje priŔel z Mozilla Composerjem (ki je IMHO
crap)..

Linuxu hudo manjka enega dobrega vizualnega urejevalnika HTML

> ĀŠe to - vi, nedit, joe, pico, ... so sicer dobri (v njih itak popravljam
> HTML kodo), a tokrat res rabim vizualni urejevalnik.

Daj če najdeŔ sporoči... to je ena od bolj 'wanted' stvari in bi bilo dobro da o tem vemo kaj povedat ljudem ki spraŔujejo
tudi če je kaj komercialnega, samo da vemo da obstaja

drugače pa nekaj kar je vsaj malo bližje htmlju je SCREEM, samo ni vizualen
www.screem.org

Mogoče ma KDE kakŔno stvar notr.. ne wem...

Lep Pozdrav
Andraž Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist