[ LUGOS ] Pocasne povezave

Leonard Polanec Leonard.Polanec na simfin.si
Sob Maj 12 10:24:27 CEST 2001

Lep pozdrav.

Imam en problem in sicer se mi clienti zelo dolgo povezujejo na linux
streznik, ampak ne vsi servisi, samo mail in ftp, stem ko pa ssh in www
delujeta normalno. Amapak to se mi dogaja le v lokalni mrezi, stem ko pa je
dostop od zunaj(Internet) cisto normalen.
Zdaj me pa znima ce bi lahko bil tu problem v tem da se clenti iz lokane
mreze na linux server poveujejo takole:
client na ethernet1 mrezi--> linux nat--> token-ring mreza --> token-ring na
ethernet router --> linux server na ethernet2 mrezi

Isto se zgodi v takem primeru:
client na token-ring mrezi --> token-ring na ethernet router --> linux
server na ethernet2 mrezi

Verjetno je tu problem le v token-ring na ethernet routerju, tako vsaj jaz
domnevam, ker do takrat ko je bil linux server se na ethernet1 mrezi je delo
vse normalno, prestavit pa sem ga moral na ethernt2 mrezo zaradi firewalla.

Mi lahko kdo pomaga kaj bi bilo tu za storit da bi stvar delal normalno, ker
enostavno mi ni vsec da se povezovnaje na mail server izvaja celo minuto,
ceprav bi moral biti stvar izvedena v parih sekundah:(

             Leonard - PaJo:)

www.slo-tech.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist