[ LUGOS ] RH 7.1 in prevajanje jedra

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Pon Maj 7 10:30:53 CEST 2001

On Mon, May 07, 2001 at 10:17:31AM +0200, Leon KUKOVEC wrote:
> Glede na to, da na svoji masini nimam nic kaj takega za cem bi jokal v primeru
> data lossa pac prevajam z latest-greatest zato da vidim ce vsaj dela oz. ne
> dela, popravim kaj ce se le da ipd. Na server based boxih oz. na boxih ki so
> oz. probajo bit mission-critical pa tako ali tako 2.4.x ne pride v postev
> ( zaenkrat ). Vsaj tako je moje mnenje o tem.

Vse to je res. Tisti ki vemo kaj je CVS se ga ne bojimo. Zanimivo je da tudi
poskusamo razumeti napake, ki jih javi make, kadar jih javi. Nekaterih niti
stack trace ne ustrasi.

Kernel 2.4 je pa hm, no, na production boxih, ki morajo ogromno premetavat
paketke, je, lahko recem, najboljse, kar sem videl doslej :)

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist