[ LUGOS ] Postgresql in slovenski locale

Andrej Mršek andrej.mrsek na amis.net
Sre Mar 7 14:00:26 CET 2001

Prebral sem vse kar sem nasel v zvezi s tem pri dokumentaciji Postgresa.
Uporabljam RH 6.0 in Postgres 7.0.2 iz paketov rpm. Locale sem nastavil takoj,
vendar nisem 100% preprican, da je decimalni separator vejica.
Zaenkrat vidim se dve moznosti:
V datoteki kjer je to nastavljeno (/usr/share/locale/sl_SI/LC_NUMERIC) so
podatki zapisani binarno in decimalni separator ni vejica ampak pika - kako
preverim to?
Druga moznost je, da rpm-ji niso prevedeni z --enable-locale opcijo (ali lahko
kdo to potrdi).
--------------------
Locale je nastavljen in izpise:
LANG=sl_SI.ISO-8859-2
LC_CTYPE="sl_SI.ISO-8859-2"
LC_NUMERIC="sl_SI.ISO-8859-2"
LC_TIME="sl_SI.ISO-8859-2"
LC_COLLATE="sl_SI.ISO-8859-2"
LC_MONETARY="sl_SI.ISO-8859-2"
LC_MESSAGES="sl_SI.ISO-8859-2"
LC_ALL=sl_SI.ISO-8859-2

Potem pa tudi date izpise:
sre mar  7 13:41:05 CET 2001

Če poženem v psql enostaven query, ki vsebuje formatni stavek naj bi uposteval
locale (parameter G je grup separator, parameter D pa decimal):
select to_char(nov,'999G999G999G999D99') from os; dobim
32,442.90
 7,992.40
   528.20
19,737.20
   297.80
ravno to kar ne zelim!

Ce kdo ve za kaksen hakelc, ki sem ga spregledal se priporocam.

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist