[ LUGOS ] db2

Mitja Novak mitja na velenje.cx
Pet Mar 9 08:34:52 CET 2001

On Fri, 9 Mar 2001 00:38:01 +0100, Janez Dovc said:

> Ali je kdo med vami ze uporabljal db2 pod linuxom? Imam namrec blazne
>  probleme s povezavo db2 - php. Php sem prevedl z --ibm-db2 support, db2 mi
>  deluje iz shella, lahko selectam po sample tabeli itd, preko phpja pa se
>  noce povezat in javi nek cudn error, ki mi nic ne pove - ene cudne crke.
>  Torej, je kdo ze delal kaj podobnega?
>  db2 version 7.1 Personal Developers Edition
>  Redhat 6.2
>  php 4.01 with ibm-db2 support

Kako si pa prevedel php kot DSO ?
Kot DSO apache module ti ne bo delal oz meni je ratalo na eni masini da dela
kot DSO samo ni vredu. Kar pa tebe muci so env spremenljivke
najbolje je da v skripti kjer startas apache dodas db2profile.
Torej najprej prevedi (ce nisi) php z --with-apache potem prevedi apacha da bos
mel staticni modul php, pa se spremenljivke nastimi.
Ce rabis se kej vec me kar kontaktiraj.

Dodatne informacije o seznamu Starilist